hnorgebyhenrikx Fulle linjer: Her er det ikke plass til flere toghttps://www.nrk.no/norge/fulle-linjer_-her-er-det-ikke-plass-til-flere-tog-1.16475591Open linkView original on lemmy.dbzer0.com10Comments4
DDjShugaA lemmy.ml2Hide 2 repliesBare å sette igang med dobbelt spor det, utover der er det masse plass å ta av6
eelskertesla replylemmy.world1Hide 1 replyHVA!? Satse på tog? Nei her skal det bygges motorvei for alle penga. LA concrete jungle, here we come! /S4
TTotallyNotADolphin replysh.itjust.worksEr ikke noe poeng med tog om man kan øke fartsgrensen fra 100 til 110 /s4
SpinDrift lemmy.worldSkandale at vi ikke har et fungerende tognett med doble linjer fra nord til sør.3
Bare å sette igang med dobbelt spor det, utover der er det masse plass å ta av
HVA!? Satse på tog? Nei her skal det bygges motorvei for alle penga.
LA concrete jungle, here we come!
/S
Er ikke noe poeng med tog om man kan øke fartsgrensen fra 100 til 110 /s
Skandale at vi ikke har et fungerende tognett med doble linjer fra nord til sør.