Spyke
lemmy.ml

Bare å sette igang med dobbelt spor det, utover der er det masse plass å ta av

6
lemmy.world

HVA!? Satse på tog? Nei her skal det bygges motorvei for alle penga.

LA concrete jungle, here we come!

/S

4

Skandale at vi ikke har et fungerende tognett med doble linjer fra nord til sør.

3

You reached the end

Fulle linjer: Her er det ikke plass til flere tog | Spyke