Spyke

F

Vele goede bezopen avonden zijn geindigt met jou creatie. Savonds heel blij sochtends vaak wat minder. Een grote impact gehad!

(tering wat jong ook trouwens)

9

De kapsalon is al een lange tijd mijn favoriete gerecht van de shoarmazaak. Zelfs mijn inmiddels wat oudere ouders zijn er dol op en halen het nog wel eens wanneer ze zichzelf willen verwennen.

Wat ongeloofelijk jong om afscheid van de wereld te moeten nemen. Rust zacht en sterkte aan de nabestaanden.

2

You reached the end

Bedenker van 'de kapsalon' op 47-jarige leeftijd overleden | Spyke