Στο μισό μειώθηκαν οι βροχές στην Ελλάδα – Ο υδροφόρος ορίζοντας «στεγνώνει»
Νέο σήμα κινδύνου εκπέμπεται για την Ελλάδα λόγω της κλιματικής αλλαγής. Η βροχόπτωση στη χώρα μας μειώθηκε εντυπωσιακά, έως 50%, τους προηγούμενους μήνες σε σχέση με τον μέσο όρο της περασμένης δεκαετίας.
https://www.kathimerini.gr/society/563036161/sto-miso-meiothikan-oi-vroches-stin-ellada-o-ydroforos-orizontas-stegnonei/Open linkView original on kbin.social
Πραγματικά δεν έβρεξε καθόλου φέτος
Ουτε εβρεξε, ουτε ιδιαιτερο κρυο ειχε (ξανα). Νιωθω οτι ειχε λιγοτερη ζεστη απο περσι κατα τους εαρινους μηνες (τα προηγουμενα χρονια θυμαμαι να λιωνουμε απο Απριλη μηνα), αλλα βροχη λιγη. Συχνες συννεφιες ισως, ψιλοβροχο ισως, ποτιστικη βροχη ελαχιστες