npunk·Punken är död - länge leve punkenbynukem Asta Kask - Vill Inte Va MedKasta slask?View original on aggregatet.org5Comments5
nnukem replyaggregatet.orgDet får du! Dom går sjukt många bra låtar så jag har svårt att välja. Det beror på humör och dag.1
Gamla goda Asta <3
Rasta Knast är också goa
Ja de är bra. Men jag är så kass på tyska...
Deras bästa låt om jag får tycka.
Det får du! Dom går sjukt många bra låtar så jag har svårt att välja. Det beror på humör och dag.