memes·MemesbyJonathan SuperstoreBitvis en riktigt stark serie. Berättelsearket om försöket till facklig kamp var riktigt bra!View original on aggregatet.org38Comments4
laxsill aggregatet.org2Hide 2 repliesMinns att jag gillade den. Stilen var som the office men inte tjänstemannayrke. Och det är ju ett kul format.3
Jonathan replyaggregatet.org1Hide 1 replySköna karaktärer, men kunde va lite mycket USA ibland. Hade funkat med en brittisk variant. Eller en Fransk, men då hade strejk-arket sett väldigt annorlunda ut!3
samuel replyaggregatet.orgEn av mina favvo-serier! Gött att arbetarklassen får gestaltas. Och trots att det var en komediserie så tyckte jag de lyfte många viktiga saker2
Minns att jag gillade den. Stilen var som the office men inte tjänstemannayrke. Och det är ju ett kul format.
Sköna karaktärer, men kunde va lite mycket USA ibland. Hade funkat med en brittisk variant. Eller en Fransk, men då hade strejk-arket sett väldigt annorlunda ut!
En av mina favvo-serier! Gött att arbetarklassen får gestaltas. Och trots att det var en komediserie så tyckte jag de lyfte många viktiga saker
Vi har redan Varuhuset hemma! Skämt å sido är Superstore riktigt bra.