Spyke
aggregatet.org

Minns att jag gillade den. Stilen var som the office men inte tjänstemannayrke. Och det är ju ett kul format.

3
Jonathanreply
aggregatet.org

Sköna karaktärer, men kunde va lite mycket USA ibland. Hade funkat med en brittisk variant. Eller en Fransk, men då hade strejk-arket sett väldigt annorlunda ut!

3

En av mina favvo-serier! Gött att arbetarklassen får gestaltas. Och trots att det var en komediserie så tyckte jag de lyfte många viktiga saker

2

You reached the end

Superstore | Spyke