Spyke
fedditdk·Feddit.dkbyAndreas

[2024-04-22] Hvad har du lige læst/set/spillet/hørt/gjort den sidste uge?

Det er mandag, mine bekendte. Inspireret af https://feddit.dk/post/257712

På hedengangne dailyrush havde vi et par populære tråde, en hvor man kunne skrive, hvad man lige havde set af film og serier, og en anden med hvad man lige havde læst, og endnu en til spil man lige havde spillet.

Én ugentlig tråd med titlen “jeg har lige læst/set/spillet/hørt”, og så kunne man ellers give sin uforbeholdne mening om alt fra film og spil til podcasts og bøger.

Denne stickytråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl. 7, hvis intet er forkert (noget gik galt idag så det blir kl. 10). Eventuelle ændringer kan forkomme.

View original on feddit.dk
feddit.dk

Om en time skal jeg til køreprøve igen. Føkk jeg håber jeg består denne gang!

Update: Jeg bestod!

10

Held og lykke. Bare husk at række armen ud til den rigtige side, når du skal dreje.

Update: Tillykke! 😀

6

Jeg skulle igennem 2 teoriprøver og 2 køreprøver før jeg kom igennem. Det skal nok gå :)

5

Tillykke! Så mangler du bare pilotcertificering og så er du at finde både til lands, til vands og i luften 🚗 ⛵ ✈️

4
feddit.dk

Jeg er gået i gang med Subnautica. Det er overraskende skræmmende. Spillet/historien er interessant nok men det går også rimelig langsomt.

4
feddit.dk

Jeg spiller lidt Hearts of Iron 4, naturligvis som Tyskland. Og så hører jeg The Martian af Andy Weir og selvfølgelig den der er oplæst af R.C. Bray!

4
Limfjordenreply
feddit.dk

Vanilla eller modded? Jeg er spiller aldrig vanilla, kun Kaiserreich modden. Det er bare en mere gennemført oplevelse synes jeg. Der er lagt mere kærlighed i Focus Trees og event end der er i det normale spil.

4

You reached the end