Spyke
abbadon420reply
lemm.ee

Sorry, ik las het eerst op msn.com (ik opende perongeluk edge), maar zocht toen een andere bron want msn. Hier spreken ze wel van paraguay. Hij zou eruopa willen verlaten, zeggen ze.

2
Rubenreply
feddit.nl

Nee, ook daar niet. Zijn broer wil met wat anderen naar Paraguay. Willem en zijn vriendin zijn aan het bouwen in Portugal/Spanje. Wat zowel bij PowNed als bij msn duidelijk gezegd wordt.

2
Trarmpreply
feddit.nl

PowNed

Als zij zeggen dat morgen de zon weer op komt ga ik toch twijfelen.

2
feddit.nl

"Don't let the door hit you on your way out!"

Lekker gezin trouwens, pa was een notoire huisjesmelker, broer zit dus in de prostitutie en Wimpie is ook niet zuiver. Maar opgerot is netjes, moge veel van hun volgers meegaan!

7
Trarmpreply
feddit.nl

broer zit dus in de prostitutie

Nou ja, seks werk is werk, dus op zich hoeft dat niet verkeerd te zijn. Maar als de rest van het milieu een indicatie is zal het waarschijnlijk ook niet goed zijn.

5

Peeskamerverhuur, dus ik hoop dat de dames (en heren) niet hetzelfde lot ondergasn als de huurders van hun pa.

3

Nou dan is dat ook weer opgelost. Ik wens ze veel plezier met hem daar in Portugal en/of Spanje, zijn wij er mooi vanaf

4

You reached the end

Willem Engel emigreert naar Paraguay | Spyke