Spyke
greece·Greecebysouperk

Μπακαλιάρο θα φάτε σήμερα;

Είπα να ανοίξω ένα πιο κοινωνικό thread εδώ πέρα.

Εγώ θα πάω σε ένα φίλο που θα μαγειρέψει, δεν είμαι πολύ φαν αλλά το παιδί είναι καλοφαγάς και μου αρέσουν τα έθιμα που έχουν να κάνουν με φαγητό.

Εγώ θα ετοιμάσω brownies για την παρέα.

View original on reddthat.com
lemmy.world

Είμαι φοιτητής και ζω μόνος μου. Όχι

3
pgetsosreply
kbin.social

Δεν είχε η λέσχη σας σημερα; Εμάς θυμάμαι πάντα έβγαζε τέτοιες μέρες πιο σπέσιαλ-"παραδοσιακα" στο ΟΠΑ

2
kbin.social

Λατρεύω τα έθιμα με φαγητό, προσπαθώ να τα τηρώ! Δυστυχώς δεν πήγε η μέρα όπως ήλπιζα, μιας και έτρεχα τον πατέρα μου νοσοκομείο (ευτυχώς τπτ σοβαρό εν τελει) με το που κάτσαμε στο τραπέζι, και κατέληξα να τον φάω παγωμένο, αλλά τουλάχιστον ήταν τούμπανο η σκορδαλιά και με αποζημίωσε

Επίσης, για όσους δεν την γνωρίζουν, βόρεια Ελλάδα παίζει πολύ η σκορδαλιά με καρύδια. Αν δεν έχετε καμία αλλεργία, δοκιμάστε την οπωσδήποτε! Δεν έχω την οικογενειακή μας συνταγή αυτη τη στιγμη, οπότε βάζω μια ενδεικτική: https://www.cuzinagias.gr/recipe-items/%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CE%B5-%CF%88%CF%89%CE%BC%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%81/

3

Μου φαίνεται χρειάζεσαι επανάληψη το ΣΚ χωρίς νοσοκομεία και με ζεστό μπακαλιάρο.

Προσωπικά δεν μου αρέσει η υφή των καρυδιών στην σκορδαλιά (autistic sensory issues). Άλλα ο μάγειρας της παρέας ενθουσιάστηκε και θέλει να το δοκιμάσει.

1

Πώς ήταν ο μπακαλιάρος; Αν κ πιο πολύ με ενδιαφέρουν τα brownies :P

2
souperkreply
reddthat.com

Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, δεν ξέρω τι πήγαινε στραβά με ότι μπακαλιάρο έχω φάει ως τώρα, αλλά ειναι κάτι που σίγουρα θα ξαναφτιάξω (thought δεν υπάρχουν κάθε μήνα λεφτά για ψάρι).

Τα brownies είναι από τη συνταγή του Άκη, είναι αρκετά εύκολη η συνταγή και συγχωρεί λάθη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα, όπου τα έχω πάει, μου έχουν ζητήσει να φέρω ξανά.

2

Είναι ψάρι που άνετα πάει άσχημα σε μαγαζιά ειδικά που βιάζονται πχ κακό ξαλμυρισμα συνήθως, λάθος τηγάνισμα επίσης. Αλλά με 2-3 δοκιμές το φτιάχνεις ανετα!

2

You reached the end