Spyke
feddit.dk

Øøh hvad gør man lige som forældre hvis man ikke har fri så tidligt?

4
feddit.dk

Nu er det ikke 14.35 for mig, men jeg plejer at kigge mine kolleger dybt i øjnene og sige at jeg er nødt til at hente børn tidligt fordi de betaler for lidt i skat.

9
dybberreply
feddit.dk

Man burde bare kollektivt forældrene i mellem aftale at hente kl 15:30 eller 16 og se hvad der så skete ved det. Dvs lade værre med at acceptere serviceforringelserne

3

Sådan en slags forældre-strejke... det er ret synd at det går udover dem der arbejder i børnehaverne, det er jo ikke deres skyld tænker jeg.

2

You reached the end

Kommuner svinger sparekniven og ét sted skal du hente dit barn klokken 14.35 om fredagen: - Det er jo helt latterligt | Spyke