Nieuwe verkiezingenbingo!
(Deze is gemaakt door Roxoz op de Nederlandse discord)
VVD gevallen. Neem een slokje voor elk vakje dat ingekruist is en drink 1 heel glas voor elke bingo!
(Deze is gemaakt door Roxoz op de Nederlandse discord)
VVD gevallen. Neem een slokje voor elk vakje dat ingekruist is en drink 1 heel glas voor elke bingo!
Nog een paar:
Volgens mij is hier ‘geen’ weggevallen.
Echt hoor... Heersma is inmiddels ook weg. De Jonge ook. Het is dus afvragen wie er de opvolger wordt, want Hoekstra gaat ook weg.
De NOS vroeg Omtzigt al of er nu een lijmpoging mogelijk was. Maar die had daar zin in. Een andere optie die hen redelijk leek is Mona Keizer terug, mar die is toen ontslagen vanwege haar Corona standpunt dat tegen het kabinet in ging. Het wordt heel lastig om daar nog een goed team neer te zetten dat een beetje uitstraling heeft en herkend wordt door de kiezer. Anders zullen ze het echt alleen van de mensen moeten hebben die gewoon op het CDA stemmen omdat ze dat altijd al deden.
"PvdA/GL laten elkaar niet los" deze lijkt inmiddels al bereikt als ze met één lijst mee gaan doen aan de verkiezingen. Dan wordt het heel moeilijk om daar nog weer twee fracties van te maken.
Omtzigt bij BBB?
Is daar kans op?
Ja zijn de pijlingen van Maurice de hond zo gekleurd?