Spyke

Ju färre a-traktorer vi har på vägarna dess bättre

1

Och inför maxålder för bilar! Less på att bli nästan överkörd av mumier som inte ens märker själva att de är en livsfara för andra.

1

Parlamentet verkar ha röstat för en höjning, både av åldersgräns och hastighetsgräns.

1
lemm.ee

Bra!

Nu behövs bara uppkörning också! Det är ett arbetsfordon i grunden, borde också behandlas sådant.

3
no bananareply
lemmy.world

Läste någonstans att det ska vara B1 körkortsbehörighet, men jag kan inte bekräfta det någonstans för att jag inte orkar leta ärligt talat. Men om du orkar kan du se om jag minns rätt! Haha

2
Enzyreply
lemm.ee

Står i denna artikel. ^_^

3

Kolla det var så enkelt lmao, ja det var ju ett dygn sen jag läste den men jag borde såklart ha kollat om det var där.

2

You reached the end

Åldersgräns för A-traktor kan höjas i dag: "Frihet hotas” | Spyke