dnorgebydeadcyclo Innfører ekstraordinært forbud mot ild i Oslohttps://www.nrk.no/osloogviken/innforer-ekstraordinaert-forbud-mot-ild-i-oslo--1.16445696Open linkView original on lemmy.world4Comments2
qquery lemmy.worldSå lenge grilling fortsatt er lov mange steder, så virker det ikke som et veldig inngripende tiltak. Koseligere med frisk luft i naturen enn aske.1
ddeadcyclo lemmy.worldHer er forøvrig hele pressemeldingen fra Oslo kommune: https://aktuelt.oslo.kommune.no/ekstraordin%C3%A6rt-forbud-mot-bruk-av-ild-i-oslo-kommune Sier sitt om alvorlighetsgraden at de også forbyr primus. Kan ikke huske at det har skjedd før i Oslo.1
Så lenge grilling fortsatt er lov mange steder, så virker det ikke som et veldig inngripende tiltak. Koseligere med frisk luft i naturen enn aske.
Her er forøvrig hele pressemeldingen fra Oslo kommune: https://aktuelt.oslo.kommune.no/ekstraordin%C3%A6rt-forbud-mot-bruk-av-ild-i-oslo-kommune
Sier sitt om alvorlighetsgraden at de også forbyr primus. Kan ikke huske at det har skjedd før i Oslo.