enorgebyelskertesla Person skutt av politiet i Oslo sentrumhttps://www.nrk.no/norge/person-skutt-av-politiet-i-oslo-1.16476898Open linkView original on lemmy.world15Comments4
ccrazyfrog9 lemmy.world1Hide 1 replyFint at politiet endelig gjør noe for Grønland. Det er blitt farlig å være der de siste årene.5
eelskertesla replylemmy.worldJa jeg har hørt det samme fra bekjente. Skal vistnok ikke være trygt å gå der på natten lenger.4
sslaps lemmy.world1Hide 1 replyDette kombinert med fullstendig frifinnelse av politimannen i Kongsbergsaken maler et dårlig bilde av politiets maktbruk0
OOberlander replylemmy.worldLitt tidlig å uttale seg om maktbruken da vi enda ikke vet hva som faktisk har skjedd.4
Fint at politiet endelig gjør noe for Grønland. Det er blitt farlig å være der de siste årene.
Ja jeg har hørt det samme fra bekjente. Skal vistnok ikke være trygt å gå der på natten lenger.
Dette kombinert med fullstendig frifinnelse av politimannen i Kongsbergsaken maler et dårlig bilde av politiets maktbruk
Litt tidlig å uttale seg om maktbruken da vi enda ikke vet hva som faktisk har skjedd.