Spyke
lemmy.world

Fint at politiet endelig gjør noe for Grønland. Det er blitt farlig å være der de siste årene.

5

Ja jeg har hørt det samme fra bekjente. Skal vistnok ikke være trygt å gå der på natten lenger.

4
lemmy.world

Dette kombinert med fullstendig frifinnelse av politimannen i Kongsbergsaken maler et dårlig bilde av politiets maktbruk

0

Litt tidlig å uttale seg om maktbruken da vi enda ikke vet hva som faktisk har skjedd.

4

You reached the end

Person skutt av politiet i Oslo sentrum | Spyke