Spyke
JVT038reply
feddit.nl

Hey, bedankt! Ik wilde computer science studeren, maar daar heb ik wiskunde B voor nodig. Hierom ga ik een tussenjaar nemen om een deelcertificaat wiskunde B te halen en daarna ga ik studeren.

Daarnaast ben ik aan het overwegen om vrijwilliger te worden bij het rode kruis.

3

Super, ga er lekker van genieten en goed van je dat je je wilt inzetten voor het Rode Kruis!

2
JVT038reply
feddit.nl

Hey, bedankt! Ik wilde computer science studeren, maar daar heb ik wiskunde B voor nodig. Hierom ga ik een tussenjaar nemen om een deelcertificaat wiskunde B te halen en daarna ga ik studeren.

2

Goed plan, computer science is leuk! Ik ga bijna beginen aan het schrijven van mijn these voor mijn master computer science. Zet m op, en geniet van je tussenjaar!

1

You reached the end

Geslaagd na 6 jaar VWO! | Spyke