Spyke
lemmy.ml

Max har sedan länge gått utför, jag går inte längre dit om jag har alternativ.

6
sebnilreply
infosec.pub

Problemet är ju att man ändå faller hit på bilsemestern istället för deras konkurrenter. Men salladen var nog en av de större misstagen jag gjort.

1
Lysolreply
lemmy.world

Gör man? Nä, vi hamnar definitivt hos konkurrenterna numera.

4

burger king har bättre priser men rätt blasé mat, mcdonalds har kanske något sämpre priser men absolut bättre lägsta standard, med nackdelen att man stinker av någon otroligt specifikt ingrediens i deras mat i typ 2 dagar efteråt även om man duschar i syra..

1

Nä, jag knöt näven och fotade för att kunna posta här!

9

Lite så det blir när man beställer sallad på en snabbmatsrestaurang...

2

You reached the end

MAX: Expectation vs reality Grilloumi sallad | Spyke