Spyke
lemmy.world

Hey, weer een VVD kabinet gevallen. Weet je wat we als Nederland nou eens zouden moeten proberen? Om voor de 5e keer op rij de VVD als grootste partij te hebben, nu werkt het vast!

15
irdcreply
derp.foo

Hey, ik heb een idee: wat nou als die meneer Rutte de MinPres wordt? Vriendelijke man, duidelijke visie waar hij echt voor staat en kan goed “vroem vroem” zeggen, precies wat we nodig hebben als land.

/s

10

Lijkt me ook een strak plan. Maar ja, als je alleen maar naar de campagnes kijkt en 'maar de buitenlanders' roept dan val je toch snel in die val.

1

Misschien bedoelt OP dat de toon campagne-achtig is en er daarom op wijst dat hij campagne gaat voeren?

5

Hopelijk gaat hij inderdaad beginnen met zijn nieuwe partij, het zou heel jammer zijn als hij er mee zou stoppen. Recent is Renske Leijten het kamerlid van de SP waar hij veel mee samenwerkte in zijn onderzoek naar de toeslagenaffaire er wel mee gestopt: SP'er Renske Leijten stopt als Kamerlid

3

Als hij het doet, dan zou dat de politieke verhoudingen helemaal kunnen omgooien.

2

You reached the end