sweden·SwedenbyNotInTheFace Testade att återskapa en favorit: Chatgpt kör "alla barnen"-skämtView original on feddit.nu52Comments16
NotInTheFace replyfeddit.nu1Hide 1 replySjälv känner jag att jag kan relatera till Markus på ett väldigt personligt plan 😐2
rribboo lemmy.world3Hide 3 repliesDet blir inte mycket bättre med GPT 4! ChatGPT kan mycket, men rim och historier är den usel på 8
ssnor10 lemm.ee6Hide 6 repliesHaha, ChatGPT är inte riktigt där ännu. Känns lite som att den inte riktigt fattar poängen. Undrar om man kan mata den med exempel på skämt först för att få bättre kvallité på svaren?6
oonparole replylemmy.worldPer session är det va? Den minns bara specifikt per session sedan kanske den aggregerar något mindre till det större 'medvetandet'.5
NotInTheFace replyfeddit.nu3Hide 3 repliesKanske, men tekniskt sett har den ju redan tillgång till alla "alla barnen"-skämt på internet 🤔5
ssnor10 replylemm.ee2Hide 2 repliesJovisst, men jag har för mig att jag sett folk försöka "prima" ChatGPT med exempel för att få den att fatta vad man vill ha för typ av svar. Jag har aldrig använt tjänsten själv, så vem vet ¯_(ツ)_/¯2
NotInTheFace replyfeddit.nu1Hide 1 replyTestade att ge några exempel den kunde öva på, blev precis lika förskräckliga svar 😄2
ssnor10 replylemm.eeDu får försöka igen med nästa version :) Undrar om den ger sämre resultat på svenska för att det finns mindre träningsmaterial att mata AIn.1
llugnsomenfilbunke replylemmy.worldJag tycker det ser ur som om den inte förstår svenska alls. Vissa av skämten är ju helt bisarra.5
LLysol lemmy.world1Hide 1 replyIntelligens my ass. "Alla barnen spelade fotboll utom Isabella, hon sköt bollen..." ChatGPT fattar verkligen inte.3
Hugo och lussekatten är min favorit
Själv känner jag att jag kan relatera till Markus på ett väldigt personligt plan 😐
Parkus.
Det blir inte mycket bättre med GPT 4! ChatGPT kan mycket, men rim och historier är den usel på
Nattsvart...
Jag skrattade högt åt dessa. Underbar krass absurdism.
Det bara faller sönder mer och mer allteftersom! Fantastiskt.
Haha, ChatGPT är inte riktigt där ännu. Känns lite som att den inte riktigt fattar poängen.
Undrar om man kan mata den med exempel på skämt först för att få bättre kvallité på svaren?
Per session är det va? Den minns bara specifikt per session sedan kanske den aggregerar något mindre till det större 'medvetandet'.
Kanske, men tekniskt sett har den ju redan tillgång till alla "alla barnen"-skämt på internet 🤔
Jovisst, men jag har för mig att jag sett folk försöka "prima" ChatGPT med exempel för att få den att fatta vad man vill ha för typ av svar.
Jag har aldrig använt tjänsten själv, så vem vet ¯_(ツ)_/¯
Testade att ge några exempel den kunde öva på, blev precis lika förskräckliga svar 😄
Du får försöka igen med nästa version :) Undrar om den ger sämre resultat på svenska för att det finns mindre träningsmaterial att mata AIn.
Jag tycker det ser ur som om den inte förstår svenska alls. Vissa av skämten är ju helt bisarra.
Intelligens my ass. "Alla barnen spelade fotboll utom Isabella, hon sköt bollen..."
ChatGPT fattar verkligen inte.
Artificiell Idioti, AI.