Spyke
sopuli.xyz

Ei oo edes oikein päästy vauhtiin vielä ja tää kausi on jo sarjan paras

15

Joo. Edellisen kauden kohokohta oli pääministerin pepunheilutukset bilevideoissa.

Tässä on jo ihan eri teema. Vaihteleva sarja. Koukuttaa hyvin katsojan.

2
lemmy.blahaj.zone

Aivan naurettavaa pelleilyä ollut tämä koko hallitus tähän asti. Ei jessus.

14
sopuli.xyz

Veikkaanpa tämän korttitalon luhistuvan kasaan ennen joulua.

6

Riippuu paljolti Orpon tirehtöörintaidoista. Kokoomushan haluaisi pitää hallituksen kasassa niin pitkään, että elinkeinoelämän haluamat uudistukset saadaan läpi. Persuille parasta olisi varmaan nuolla hillotolppaa jonnekin hallituskauden puoleenväliin ja lähteä sitten hallituksesta oppositioon palauttamaan kannatusta seuraaviin vaaleihin räksyttämällä kaikesta mahdollisesta - palata siis ydinosaamisen äärelle.

8

You reached the end

Analyysi: Petteri Orpon onnistui lytätä Wille Rydman, vaikka mainitsi hänet nimeltä vain kerran | Spyke