Vegaani herättää raivoa ja paheksuntaa, koska hän koettelee syömiseen liittyviä sosiaalisia tottumuksia
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/elaimet/vegaani-herattaa-raivoa-ja-paheksuntaa-koska-han-koettelee-syomiseen-liittyvia-sosiaalisia-tottumuksia?Open linkView original on sopuli.xyz
Tässä on paljon samaa kuin alkoholin käytön häpeämisessä. Yritetään painostaa jos joku kieltäytyy ilman "hyväksyttävää" syytä kuten raskaus tai lääkitys, autolla kulkemistakaan ei pidetä riittävänä vaan aletaan ehdotella että voit sä yhden ottaa tai hae se auto huomenna.