Spyke

Liian kallista ja usein oli se paras maku loppunut. Ihan hyviä jäätelöitä noin muuten.

3

Onkos jäätelöautolla jotain erikoisuuksia, mitä ei löydy kaupasta?

Aina välillä kuulee sen tuohon pihaan ajavan, mutta ei oikeen jaksa astella ulos jos sieltä ei saisi jotain uutta/erikoista.

2

Piti käydä tänään, mutta kiireet yllätti. Viimeksi kuukausi sitten pakkanen täyteen.

1

Lapsena varmaan tultu käytyä monta kymmentä vuotta sitten. Pitääpä korjata tilanne.

1

Esim juuri nyt kelpaisi jäätelö.

Täältä metsästä lähimpää kauppaan on ~14km. Meh.

1

En muista, oonko koskaan käyny, edes vanhempien kanssa 🤔

Saatanpa hyvinkin olla vähemmistöä!

Tulin samalla ajatelleeksi - mis kaikis valtiois on olemas jäätelöauto 🤔 (kioski erikseen)

1

Ei ole hirveän kauaa sattumalta. Ei vain tule seurattua oisko joskus samoilla kulmilla auton kans niin tulee ostettua paikallaan pysyvistä kaupoista.

Jäätelö on kyllä hyvää.

1

You reached the end

Koska olette käyneet viimeksi jäätelöautolla? | Spyke