Garkisuomi·ArkisuomibyGraini Koska olette käyneet viimeksi jäätelöautolla?Itse kävin tänään. Edellinen kerta oli joskus 90-luvulla. Satuin näkemään auton liikenteessä ja ajoin perään. Jäätelö on hyvää.View original on sopuli.xyz17Comments14
JJakwepak sopuli.xyzLiian kallista ja usein oli se paras maku loppunut. Ihan hyviä jäätelöitä noin muuten.3
Lazycog lemmy.oneOnkos jäätelöautolla jotain erikoisuuksia, mitä ei löydy kaupasta? Aina välillä kuulee sen tuohon pihaan ajavan, mutta ei oikeen jaksa astella ulos jos sieltä ei saisi jotain uutta/erikoista.2
wweeezes sopuli.xyzPiti käydä tänään, mutta kiireet yllätti. Viimeksi kuukausi sitten pakkanen täyteen.1
CChiliThief sopuli.xyzLapsena varmaan tultu käytyä monta kymmentä vuotta sitten. Pitääpä korjata tilanne.1
Damaskox lemmy.worldEn muista, oonko koskaan käyny, edes vanhempien kanssa 🤔 Saatanpa hyvinkin olla vähemmistöä! Tulin samalla ajatelleeksi - mis kaikis valtiois on olemas jäätelöauto 🤔 (kioski erikseen)1
TTelex sopuli.xyzEi ole hirveän kauaa sattumalta. Ei vain tule seurattua oisko joskus samoilla kulmilla auton kans niin tulee ostettua paikallaan pysyvistä kaupoista. Jäätelö on kyllä hyvää.1
Toivottavasti oli vakuutukset kunnossa
Myi sentään vielä jäätelöä.
Vanha musiikki oli parempi.
Liian kallista ja usein oli se paras maku loppunut. Ihan hyviä jäätelöitä noin muuten.
Onkos jäätelöautolla jotain erikoisuuksia, mitä ei löydy kaupasta?
Aina välillä kuulee sen tuohon pihaan ajavan, mutta ei oikeen jaksa astella ulos jos sieltä ei saisi jotain uutta/erikoista.
Piti käydä tänään, mutta kiireet yllätti. Viimeksi kuukausi sitten pakkanen täyteen.
Lapsena varmaan tultu käytyä monta kymmentä vuotta sitten. Pitääpä korjata tilanne.
Esim juuri nyt kelpaisi jäätelö.
Täältä metsästä lähimpää kauppaan on ~14km. Meh.
90-luvun lopulla muistaakseni
En muista, oonko koskaan käyny, edes vanhempien kanssa 🤔
Saatanpa hyvinkin olla vähemmistöä!
Tulin samalla ajatelleeksi - mis kaikis valtiois on olemas jäätelöauto 🤔 (kioski erikseen)
Ei ole hirveän kauaa sattumalta. Ei vain tule seurattua oisko joskus samoilla kulmilla auton kans niin tulee ostettua paikallaan pysyvistä kaupoista.
Jäätelö on kyllä hyvää.