Joskus menee yö vituiksi ja silmät ei pysy auki. Istu pöntölle, avaimet käteen, silmät kiinni ja pää tyhjäksi. Kun nukahdat avaimet tippuu ja herättää.
Suoritukseen menee joku vartti, todella väsyneenä vähemmänkin ja pitää väsymyksen poissa seuraavan 4-6 tuntia.
Tässähän olisi oivallisia kehitysideoita nyt saatavilla.
Poliisi voisi siirtää autoilijoita kiukuttavat kameratolppansa bussien vessojen oville ja kuvata jos joku kävelee siitä edestä bussin liikkuessa. Lasku tulee kirjaimellisesti perästä - kätevää!
Paikallisbussit voisivat asentaa pisuaareja bussien seisomapaikoille. Työmatkalaiset kiittää kun aika ei mene hukkaan ruuhkabussissa seisoskellessa. Mukulakivillä ajaessa ei tarvitse edes ravistella.
Onnibussi voisi uudelleenbrändäytyä Onnivessaksi, ja laittaa vaikka alakertaan pelkkiä wc-istuimia! Housut kinttuun ja turvis kiinni.
Muitakin tapoja varmasti löytyy joilla maailma pelastuu mutta näillä aloittaisin!
6
Tiesitkö? Bussin vessaa ei saa käyttää ajon aikana – Jopa sakko uhkaa | Spyke
Eihän siihen kammotukseen kukaan mene kuin pakon sanelemana.
Toisin kuin vessaan yleensä, johon mennään muuten vain, tietenkin
On monta syytä mennä vessaan, eteenkin työpaikalla.
Nii, kusi ja paska nyt ainakin.
Oletko koditon vai miksi menet unille vessaan
Joskus menee yö vituiksi ja silmät ei pysy auki. Istu pöntölle, avaimet käteen, silmät kiinni ja pää tyhjäksi. Kun nukahdat avaimet tippuu ja herättää.
Suoritukseen menee joku vartti, todella väsyneenä vähemmänkin ja pitää väsymyksen poissa seuraavan 4-6 tuntia.
Ite yleensä vetäsen kupposen kahvia. Vessaan sekin johtaa mutta ei sentään unille sinne
TIL
onko sakko isompi kuin penkille ripuloimisesta koituva lasku?
Kuski hei, vedäppä pysäkille! Aika puolen tunnin paskojaisille.
Tässähän olisi oivallisia kehitysideoita nyt saatavilla.
Poliisi voisi siirtää autoilijoita kiukuttavat kameratolppansa bussien vessojen oville ja kuvata jos joku kävelee siitä edestä bussin liikkuessa. Lasku tulee kirjaimellisesti perästä - kätevää!
Paikallisbussit voisivat asentaa pisuaareja bussien seisomapaikoille. Työmatkalaiset kiittää kun aika ei mene hukkaan ruuhkabussissa seisoskellessa. Mukulakivillä ajaessa ei tarvitse edes ravistella.
Onnibussi voisi uudelleenbrändäytyä Onnivessaksi, ja laittaa vaikka alakertaan pelkkiä wc-istuimia! Housut kinttuun ja turvis kiinni.
Muitakin tapoja varmasti löytyy joilla maailma pelastuu mutta näillä aloittaisin!