Spyke
feddit.dk

"Jeg' en frø, mand"

Sjovt det hedder et valgsprog, han er jo ikke valgt.

12

“Vi skal ikke hjem. Vi skal videre”

“Danmark til Ejderen”

På en måde tænker jeg ikke et valgsprog med reference til gud vil give så meget mening i dag. Jeg tænker i stedet et valgsprog med reference til “folket” vil give bedre mening. Vi må se…

11
feddit.dk

"Først tog Vi Storkholm, nu tager vi Stockholm!"

"lad dem spise (kaj)kage"

5

You reached the end

Kom med jeres forslag til Kong Frederik X valgsprog (Mest for sjov) | Spyke