dfedditdk·Feddit.dkbydybber Kom med jeres forslag til Kong Frederik X valgsprog (Mest for sjov)View original on feddit.dk12Comments9
Limfjorden feddit.dk1Hide 1 reply"Jeg' en frø, mand" Sjovt det hedder et valgsprog, han er jo ikke valgt.12
ddybber feddit.dk“Vi skal ikke hjem. Vi skal videre” “Danmark til Ejderen” På en måde tænker jeg ikke et valgsprog med reference til gud vil give så meget mening i dag. Jeg tænker i stedet et valgsprog med reference til “folket” vil give bedre mening. Vi må se…11
Underbroen feddit.dk1Hide 1 reply"Først tog Vi Storkholm, nu tager vi Stockholm!" "lad dem spise (kaj)kage"5
"Jeg' en frø, mand"
Sjovt det hedder et valgsprog, han er jo ikke valgt.
Hop, hop!
“Vi skal ikke hjem. Vi skal videre”
“Danmark til Ejderen”
På en måde tænker jeg ikke et valgsprog med reference til gud vil give så meget mening i dag. Jeg tænker i stedet et valgsprog med reference til “folket” vil give bedre mening. Vi må se…
"Skåne dansk!"
"Enevælde eller kaos"
"Danmark's sidste konge"
"Først tog Vi Storkholm, nu tager vi Stockholm!"
"lad dem spise (kaj)kage"
... og ellers gentager vi succesen fra 1520!
“Det er tid til en F5 med F10.“