Spyke

Δεν νομιζω να υπαρχει καποιο προς το παρον. Δεν ξερω και αν θα εχει πολυ νοημα να φτιαχτει ενα στην παρουσα φαση μιας και δεν ειμαστε ακομη πολλοι Ελληνες στο fediverse

5

Κοιτάζοντας επίσης εδώ https://lemmy.fediverse.observer/map δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο instance στην Ελλάδα. Τελευταία φορά ο πιο κοντινός που είχα πετύχει ήταν Κωνσταντινούπολη και ήταν private αλλά φαίνεται το έκλεισαν

2

Εγώ θα άνοιγα account σε ελληνικό instance, τουλάχιστον να ξέρουμε πόσοι είμαστε.

2

Δεν θεωρώ στην παρούσα φάση έχει νόημα κάτι τέτοιο. Οι Έλληνες στο Lemmy είμαστε 2ψήφιος αριθμός στην καλύτερη. Στο r/greece δεν πέρασε ποτέ πόστ για το Lemmy για να δουν ότι γενικά ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ Θα είναι όλα τα communites άδεια δε μόνιμη βάση και ακόμα και να υπάρξει διάθεση, θα σπάσει. Αν υπάρξει συμμετοχή πάντως μελλοντικά, θα το δούμε. Προσωπικά έχω εμπειρία να στήνω τέτοιες υποδομές.

1

You reached the end