Spyke
lemmy.world

Får se om "testen" annonserer seg selv som test for mobilinnstillingene som sier slå av test, eller er "ekte" nødvarsel som test.

3

Fikk tekstbeskjed på skjermen, men ikke et pip fra telefonen. Derimot kunne sirenekonserten vært litt kortere. Ganske kjedelig musikk i lengden.

3
codereply
lemmy.world

Siden bilde av varslingen på VG har teksten "Obligatorisk månedlig test" håper jeg da inderlig at de respekterer innstillingene til de som har skrudd av test.

Kanskje greit om de kjører en "ekte test" nå først gang - men ikke regelmessig.

Edit: Det var en "ekte test" dette ja. Drama på avisforsidene i 3... 2... 1...

2
lemmy.world

Fikk teknisk testvarsel den 6. juni som sier at den nasjonale prøven på onsdag kommer til å være en ekte test og ikke kan bli skrudd av med 'test' innstillingen.

3

You reached the end

Onsdag klokka 12 blir «Naudvarsel på mobil» testa over heile landet | Spyke