Spyke

Posts

Taloyhtiölainat | Taloyhtiölainoissa kytevät riskit alkavat näkyä tilastoissa, maksuvaikeudet lisääntyneet selvästi

Pankit luokittelevat riskilainoja tietyillä mittareilla. Luotto joutuu riskiluokituksen vaiheeseen 2, jos maksut ovat olleet rästissä vähintään 30 päivää tai lainan maksuaikaa on pidennetty asiakkaan maksuvaikeuksien takia.

...

Alle kaksi vuotta vanhoista taloyhtiölainoista jo lähes kymmenen prosenttia on kuitenkin vaiheessa 2 ja 2–5 vuotta vanhoista lainoista siellä on viitisen prosenttia.

Taloyhtiölainat | Taloyhtiölainoissa kytevät riskit alkavat näkyä tilastoissa, maksuvaikeudet lisääntyneet selvästihttps://www.hs.fi/talous/art-2000009701605.htmlOpen linkView original on sopuli.xyz

r/Suomi on rajoitetusti auki kunnes jatkosta päätetään

Protesti kaikui kuuroille korville, eli firman toimari spez totesi työntekijöilleen, ettei mitään tarvitse tehdä, koska protesti oli niin lyhyt.

Suomi-subi on nyt auki restricted moodissa, eli uusia linkkejä ei voi jakaa, ja siellä on äänestys auki subi sulkemisesta tuntemattomaksi ajaksi. Loppupeleissä tietty modejen pitää tehdä päätös siitä, sulkeako se vai ei. Jos sulku jatkuu, niin jatkuu evakkokin täällä ja muilla foorumeilla.

Kävi miten kävi, minulta reddit jää toistaiseksi tauolle joka tapauksessa. Onneksi tänne lemmyyn on päätynyt jonkun verran jengiä, niin tästä tuntuisi olevan mielekästä rakentaa kivaa paikkaa vaikka spez tekisikin täyskäännöksen. Siltoja on poltettu Redditin toimesta jo niin monta, että kökköyttäminen (paskuuttaminen? miten nyt enshittification kääntyykään) varmasti jatkuu, vaikka se tehtäisi pienemmin askelin.

https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/149heon/rsuomi_on_rajoitetusti_auki_ota_kantaa_jatkosta/Open linkView original on sopuli.xyz

You reached the end