Spyke

Replies

Comment on

‘Autonome’ burgers erkennen het gezag van de overheid niet. Maar daar heeft de overheid geen boodschap aan

Reply in thread

Ik heb toevallig een tijdje terug een youtube video over dit onderwerp voorbij zien komen waar ook een beetje op de geschiedenis en achtergrond van het concept van 'Sovereign Citizens' word ingegaan. Echt bizar inderdaad hoe mensen denken gewoon maar lekker mee te kunnen profiteren van alles zonder zich zelf aan de regels te hoeven houden.

You reached the end