Spyke

Replies

mad

Comment on

Fish and chips

Nu har jeg boet i UK i snart 23 år og jeg fatter stadig ikke, hvad det er folk kan lide ved fish og chips. Fisken er sådan lidt sprød, lidt slatten, chipsene er altid lidt bløde fordi de har ligget inde l kassen sammen med en dampende fisk. Og mushy peas - bvadr.

Giv mig Toad in the Hole alle dage.

You reached the end