Spyke

Replies

suomi

Comment on

Essayah toivoo, ettei hallitus osallistu jatkossa Prideen

Reply in thread

Tämä oli kirjattu lakiin myös silloin kun samaa sukupuolta olevien parisuhteiden rekisteröinti ei ollut mahdollista. Asiat eivät ole mustavalkoisia, vaan harmaan sävyistä käydään jatkuvaa poliittista vääntöä.

Suomessa tehtiin translakia vuodesta 1989 vuoteen 2003. Virkamiesten hoputuksesta huolimatta asia törmäsi jatkuvasti esteisiin.

Ehkä täällä ei vain olla kovin avoimia sosiaalisille ja yhteiskunnallisille muutoksille. (Ja sen seurauksena tässä tapauksessa kuormitettiin erikoissairaanhoitoa senkin edestä mutta...)

You reached the end