Comment on
Hoi! Welkom bij theNetherlands op feddit.nl!
Reply in thread
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met Reddit. De manier waar op het is gegaan met de API pricing en al het liegen en bedriegen… Ik ben klaar voor wat anders.
Comment on
Hoi! Welkom bij theNetherlands op feddit.nl!
Reply in thread
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met Reddit. De manier waar op het is gegaan met de API pricing en al het liegen en bedriegen… Ik ben klaar voor wat anders.
Comment on
c/TheNetherlands en andere gemeenschappen bijhouden zonder app? Gebruik RSS!
Reply in thread
Als je op macOS/iOS zit kan ik NetNewsWire van harte aanraden! Goeie native interface, synchronisatie niet met een abonnement maar gewoon via je iCloud. Alleen jammer dat het niet voor Windows/Android beschikbaar is.