Comment on
Hallitus joutuu yhtäkkiä päättämään valtavista lisäsäästöistä – syynä EU:n sääntö [EU:n alijäämäsääntö, kolmen miljardin euron lisäsäästö]
Reply in thread
Yes, if I understand the question correctly, it is ä - Finnish layout.
Comment on
Hallitus joutuu yhtäkkiä päättämään valtavista lisäsäästöistä – syynä EU:n sääntö [EU:n alijäämäsääntö, kolmen miljardin euron lisäsäästö]
Reply in thread
Yes, if I understand the question correctly, it is ä - Finnish layout.
Comment on
Juhannusviikonloppulqnka - 22.6. - 25.6.
Josko tekisi lisää polttopuita liiteriin? Nurmikkokin pitäisi ajaa, rikkaruohoja kitkeä ja mitä muuta nyt ei ole ehtinyt arkena tehdä, siinähän sitä puuhaa riittää. Hyvää Jussia kaikille!