Spyke

Replies

nyheder

Comment on

Betaler I for nyheder?

Jeg betaler for information og The Guardian, og læser DR. Jeg får læst mindre af mine betalte aviser end jeg burde, men noget af motivationen for at holde dem er mæcen-agtig; jeg vil gerne have, at vi har gode aviser til rådighed, også selvom jeg ikke får maximeret min (direkte) gavn af udgiften.

You reached the end