Spyke

Replies

Comment on

Velkommen til Feddit.dk

Reply in thread

Mange tak :)

Det gjorde jeg via r/denmark, havde godt luret på lemmy, men ikke helt forstået konceptet, så fandt jeg et direkte link. Håber nogle af disse alternative platforme kan få lidt momentum.

nyheder

Comment on

Venstre vil sende 'pæne mennesker' bag tremmer, hvis de ødelægger natur for at skaffe havudsigt

Reply in thread

Det har jeg faktisk også tænkt på. ligesom man får konfiskeret sin bil. Så kan man også få konfiskeret sit firma inden for andre fag, og miste retten til at arbejde med det erhverv, ligesom man mister sit kørekort til bil. Eksempelvis Skare eller Hjerting fisk med listeria, hvor de slår mennesker ihjel. Så skal man ikke arbejde med fødevarer længere, det er slut. Eller "kommer man til" at tømme sin gylle ud i den lokale bæk, jamen så kan man ikke være landmand længere. Selvfølgelig kan der ske fejl, men nogen mennesker er bare mere "uheldige" end andre.

You reached the end