Spyke

Replies

Comment on

Hur klarade ni av nedtiden?

Seriöst? Jag skickade, utan att skämta, in en massa ansökningar för att vara statist i porrfilmer. Igen inget skämt men min förhoppning är att NÅN behöver "medelålders homosexuell man utklädd till präst eller bankir som inte märker paret som har sex". Vill inte ha en aktiv roll men tänker att dom också behöver random bystanders utan speaking roles... Tänker att jag vill ha "fd porrskådis" på CV't vid nån punkt. Hade inte så mycket med nedtiden att göra - men tänkte värt det. Lyssnade på denna samtidigt som jag skrev mejl till etiska porrproducenter: https://www.youtube.com/watch?v=X9lX0U4k-1w

Comment on

Jag är förvirrad

Inget att förvirras över. Det är ett högerparti med fokus på random konservativa prylar och en hel hög med konspirationsteorier i nacken https://www.solensfrihetsparti.se/ Colliander skrev också sitt eget Wiki-inlägg som blev borttaget med motiveringen "Non-notable boxer does not meet WP:NBOX" och verkar ha en fantastisk tendens att vilja dyka upp litet varstanns samt vara inte helt strikt med verkligheten när det kommer till hans egna livsberättelse (kollar hans deltagande i små poddar bland annat)

Comment on

Really, ?

Emanuel Karlsten kommenterar soppan och sammanfattar rätt bra: "Det är ofattbart amatörmässigt från de som avlönats att representera sina väljare. En cirkus ovärdig svensk demokrati, där ett beslut som uppenbarligen saknar stöd hos befolkningen stressats fram. Hade Sverige röstat nej hade det i ministerrådet kunnat samla tillräckligt många för att utgöra en “blockerande minoritet”. Så blev det inte."

https://www.gp.se/nyheter/nyhetskronika/politikernas-beslut-kring-chat-control-liknar-en-parodi.c0a3e8cb-0167-476f-8b3e-f445c1c8e6c4

You reached the end