Spyke

Replies

Comment on

Dutch community on Signal

Reply in thread

Wij kozen voor Signal omdat het gebruiksvriendelijker is dan Matrix of SimpleX. Daarbij kunnen vooralsnog de meesten het beste bereiken door middel van Signal. Wel kozen wij voor een alternatieve groep op SimpleX. Die dient dus zover eveneens als backup. Wil je misschien onze groep joinen?

You reached the end