Comment on
Starting Dutch community
Reply in thread
Very suspicious. Remember its weekend ;)
Comment on
Starting Dutch community
Reply in thread
Very suspicious. Remember its weekend ;)
Comment on
Dutch community on Signal
Reply in thread
Wij kozen voor Signal omdat het gebruiksvriendelijker is dan Matrix of SimpleX. Daarbij kunnen vooralsnog de meesten het beste bereiken door middel van Signal. Wel kozen wij voor een alternatieve groep op SimpleX. Die dient dus zover eveneens als backup. Wil je misschien onze groep joinen?
Comment on
Starting Dutch community
Comment on
Starting Dutch community
Comment on
Starting a Dutch community