Spyke

Replies

suomi

Comment on

*Permanently Deleted*

Mielestäni tämän perusteella toteen jäi näyttämättä Ahon hallituksen toimien pahantahtoisuus. Occamin partaveitsen perusteella ei voida selittää pahantahtoisuudella sitä joka voidaan selittää tyhmyydellä ja osaamattomuudella. Jään odottamaan seuraavaa osaa mielenkiinnolla.

suomi

Comment on

Wärtsilä lanseeraa ensimmäisenä maailmassa suuren mittakaavan moottorivoimalan, joka käy 100 % vedyllä

Olen antanut itseni ymmärtää että kaikki (puhdas) vety pitää käytännössä valmistaa jotenkin (elektrolyysi tms) ja vety toimisi lähinnä energian säilyttämiseen. Eli olisiko tässä nyt tarkoituksena tuottaa vetyä halvan sähkön aikaan ja pyörittää moottoria kalliin aikaan tai saadaanko sitä vetyä jostain niin suuria määriä että kannattaa erikseen kerätä talteen ja lähettää polttolaitokselle?

Jotenkin pelkällä vedellä itseään ruokkiva laitos taas tuntuu fysiikan lakien vastaiselta

You reached the end