Spyke

Replies

spel

Comment on

Är det någon som spelar diablo 4

Reply in thread

Lirar själv sorc också! Strax över lvl50 och håller på med samlandet.

Har generellt inte haft något sug att hoppa in och spela, så oklart hur mycket spelande det kommer bli överlag.

Gillar inte overworld-konceptet, gillar heller inte hela grejen med ”ultis” och tycker generellt att det har lite mobilspels-/inte klicka på för många knappar samtidigt-känsla.

Sen har jag ju bara precis kommit till endgame, så kanske gillar det mer med lite mer gear? Men svårt att säga för närvarande.

spel

Comment on

Är det någon som spelar diablo 4

Reply in thread

Svårt att säga :) det vet nog bara du! Det är generellt enkelt att avsluta lite varsom och hoppa in igen nästa gång man spelar, men om du inte har bråttom med spelet så kommer det väl gå ner i pris om nåt år.

Jag själv tycker det ha lite mobilspelskänsla snarare än PC-ARPG, och gillar det inte lika mycket som D2 eller D3.

Finns ju mycket annat man kan spela också som inte kostar lika mycket.

spel

Comment on

Är det någon som spelar diablo 4

Reply in thread

Man kunde använda scrollhjulet oclså! Men ja, om man ville använda många skills så fick man vara rapp i fingrarna :)

Nu säger jag inte att nåt är bättre eller sämre, men jag föredrar skills utan cooldowns för arpg i stort, iaf för grind-builds

You reached the end