Comment on
[2025-02-17] Hvad har du læst/set/spillet/hørt/gjort den sidste uge?
Primært set episoder af nogle af de anime's der kører i denne sæson:
-
Zenshu - Fortsætter med at være lidt weird men jeg synes egentlig den er hyggelig nok trods jeg ikke aner hvor plottet vil hen.
-
Solo Leveling - Troede ikke præmissen kunde holde til 2 sæsoner men den fortsætter med at være ganske underholdende og actionfyldt.
-
The Apothecary Diaries - Absolut favorit og er både spændende og mega hyggelig. Håber de kan forsætte med at lave mange flere afsnit da konceptet holder 100% :)