Spyke

Replies

Comment on

Feddit.dk fællesskabet har nu over 1000 følgere

Reply in thread

Kom hertil via lemm.ee, men må ærligt indrømme at jeg ikke anede hvordan hele der her feddivers hang sammen ( og gør det stadig ikke helt 😅 ).

Er det “bedre” at oprette en konto på feddit.dk? Og indebærer det nogle muligheder/begrænsninger sammenlignet med andre instanser ifht. hvilke communitites osv man kan tilgå ?

You reached the end