Spyke

Replies

odling

Comment on

Odlingsöversikt 2024

Snyggt! Min fru och jag är med i en gemensam odling, men i år blir nog engagemanget lite mindre på grund av nyfödd.

Vad har du för perenner? Vi pratade om det idag. Jag har koll på buskar och träd, men det finns visst massa annat skumt också? Min käresta nämnde funkia och målla: är det något du sysslar med?

Edit: stavning

odling

Comment on

Odlingsöversikt 2024

Reply in thread

Jo jag tror att dom är ganska lika. Jag brukar lita på vad min käresta säger! Men sätter man det själv vet man förhoppningsvis vad man köper, och i offentliga miljöer tror jag att man brukar vara försiktig med att sätta växter som har giftig frukt

Comment on

Presentationstråden

Viktor här. Jobbar med att analysera stora datamängder i statens tjänst och funderar varje dag på vad jag kan göra istället. Är i övrigt intresserad av mat och fermentering och musik. Spelar gitarr i en liten jazzkombo.

Har så att säga vänsteråsikter men det går tyvärr mest ut över min fru när jag muttrar om Kristersson hemmavid. Mitt längsta engagemang lär ha varit ett vegankafe vid en viss studentnation.

You reached the end