Spyke

Replies

suomi

Comment on

/r/arkisuomi pakotettiin avautumaan, nyt subreddit käsittelee arkkeja suomessa (ruotsiksi)

Reply in thread

Sama juttu /r/mina_irl:ssä, siellä päädyin siihen, että subreddit avautuu, mutta siellä saa postata ainoastaan samaa kuvaa apinasta samalla otsikolla, ja kaikkien kommenttien pitää olla "Ha ha haa!".

Varmaan Reddit jossain vaiheessa poistaa moderaattorioikeuteni, mutta en usko, että he löytävät helposti moderaattoreita, jotka voivat ylläpitää samanlaista tasoa. Viime vuoden aikana olen tehnyt 800+ moderaattoritehtävää arkisuomessa, ja joinain kuukausina jopa 10% kaikista kommenteista on pitänyt poistaa (ihmisillä on vaikeuksia olla puhumatta politiikasta).

You reached the end