1990 - Jugendliche in der DDR - Robert Smiths Geburtstag
Robert Smith - Der depressivste Mann der DDR
Robert Smith - Der depressivste Mann der DDR
Super relaxed halftime track. Perfect for a smoky hot summer day.
Very strange combination of artists but it goes hard!
I recently discoverd Cybernetika and his style seems pretty unique.
What dou you think of this crossover? Do you enjoy it?
I didn't think it would work THAT good together, but I might be biased, as I'm also really into Psytrance.
Do you know of any similar tracks from other artists?
Mein Lieblingslied einer meiner ersten Punkplatten.
Das Rezept hab ich aus einem Video von Ahmet kocht. Leider benutzt er im Original Tierprodukte in der Füllung. Das Video hab ich aber direkt auf den Teigpart verlinkt.
Anstatt Hack habe ich 50/50 rote Linsen und Räuchertofu verwendet.
Es ist super lecker geworden :)