Comment on
Vi gør ikke nok for at preppe
Forslag til vanddunke søges.
God påmindelse. Vi bor også på landet, har grill, gas, dåsemad og andet godt til flere dage. Dog er vi ikke kommet til at opbevare vand til familien. Jeg er med på at dunke skal være fødevare-godkendte, men er der nogen der kan anbefale helt konkrete dunke? Vi er 4 personer.
Bonus-point for at anbefale en løsning på at opbevare ca. 3-400 liter vand til vores dyr :)
På forhånd tak 🙏