Spyke

Replies

suomi

Comment on

Redditin r/Suomi on suljettu

Reply in thread

Voi vaikuttaa kans se että rekisteröityminen jää vaan pyörimään.

Itse yrittäny pari päivää tehdä tunnaria sopuliin (mobiilissa ja pöytäkoneella mm. Firefox ja chrome selaimina).

Lopulta lemmy.world toimi kun antoi pyöriä ~5min sen jälkeen kun paino "rekisteröidy" nappia..

You reached the end