Spyke

Replies

suomi

Comment on

Hyvää Helatorstaita!

Tämä on näitä mitkä selviää nopeammin vilkaisemalla wikipediaa kuin chatti bottia.

Oli jessen ylösnousemuksen päivä, jota taas itse en ymmärrä, miksi nyt (eikä niin paljoa kiinnostakaan). Hän kun nousi haudastaan kolmantena päivänä, ei kolmantena viikkona. Parempi näin kuitenkin, onpahan taattu vapaapäivä.

You reached the end