Spyke

Replies

suomi

Comment on

Wille Rydmanista tulee elinkeinoministeri

Aika tyhmä tulkinta mielestäni, että tämä olisi jotain nokittelua kokoomukselle. Päinvastoin, kokoomus on varmaan tyytyväinen, kun ministeriksi pääsee pitkälti kokoomuslaista politiikkaa ajava edustaja. Samalla persut kantavat Rydmanista mahdollisesti koituvat imagoriskit.

suomi

Comment on

Sysimustasta hallituksesta

Reply in thread

Isossa maailmassa opiskelijat elävät yleensä ihan velaksi. Ne velat sitten maksetaan pois myöhemmin, koska koulutettu työntekijä saa keskimäärin reippaasti enemmän palkkatuloa kuin kouluttamaton. Jostain kumman syystä Suomessa yritetään väkisin pitää kiinni siitä, että voi kituuttaa jollain rupuisella tuella ilman velanottoa. Ei siinä oo oikein mitään järkeä. Naurettavaa että joku professorikin menee tähän mukaan.

You reached the end