Comment on
Lumo - en "ny" chatbot fra Proton
Jeg har læst her, at Lumo er flyttet til Tyskland. https://www.hardwareluxx.de/index.php/news/allgemein/netzpolitik/66816-umzug-nach-deutschland-proton-flieht-vor-schweizer-%C3%BCberwachung.html Min mand og jeg har brugt Proton i et par uger. Vi vil helt væk fra Google. Jeg er godt tilfreds med Proton. Man kan finde svar på hjemmesiden. Jeg er meget tilfreds. Jeg bruger Ubuntu, Vivaldi og Pixelfed.