Comment on
Weten jullie al op welke partij je gaat stemmen voor de TK-verkiezingen? Of laat je het van de verkiezingscampagne afhangen?
Heb altijd GroenLinks gestemd, dus de kans is vrij groot dat dat weer gaat gebeuren:) D66 heeft naar mijn idee te weinig ruggengraat getoond de afgelopen kabinetsperiode, ik zou me enorm bekocht voelen als ik daar de afgelopen keer op gestemd had. Volt ga ik ook in de gaten houden, ik word steeds meer pro Europa omdat ik het idee heb dat daar (in ieder geval in vergelijking met Rutte 1-4) nog wel besluiten met langetermijnvisie gemaakt worden. Maar waarschijnlijk GL/PvdA als ik nu zou moeten stemmen.