Comment on
Wat mis je nog op Lemmy?
Reply in thread
Ben ik met je eens. Die draadjes zijn leuk, maar dat komt denk ik ook omdat de rest van die sub eigenlijk uitsluitend nieuwsberichten zijn. Fijn om het nieuws te lezen, maar dat kan ik op nu.nl. Ik mis de "gewone" posts.