Spyke

Replies

Comment on

*Permanently Deleted*

Vi har seksten tusind togstrejker i sekundet herovre (hej fra @feddit.uk!) og jeg synes det er svært at have sympati for dem i DSB. I UK varsler de strejker i god tid, og det er imo den rigtige blanding af bøvlet og rimeligt. Der kører ingen tog på torsdag, men du ved, hvilke tog der ikke kører, og du strander derfor ikke nogen steder.

Synes godt de kunne være lidt mindre baggagearbejder i CPH omkring det, tbh.

You reached the end