Derfor flød der tusindvis af døde fisk rundt i Aarhus Å [Forhøjet vandstand i havnen medfører saltvand løber op ad åen]
https://stiften.dk/alarm112/der-flyder-tusindvis-af-doede-fisk-rundt-i-aarhus-aaOpen linkView original on feddit.dk
https://stiften.dk/alarm112/der-flyder-tusindvis-af-doede-fisk-rundt-i-aarhus-aaOpen linkView original on feddit.dk
Havde egentlig troet det var algevæksten. Generelt bare ikke lige den lækreste å i øjeblikket, men nu hvor vi har almindeligt dansk sommervejr bliver det nok snart bedre.